Рада вітати Вас на своєму блозі. Без прагнення до наукової роботи вчитель неминуче підпадає під владу трьох педагогічних демонів: механічності, рутинності, банальності. Він дерев’яніє, кам’яніє, опускається. А. Дістервег !

вівторок, 26 березня 2019 р.

Заняття ШКГ вчителів географії




26 березня 2019 року на базі  комунального закладу «Петрівське НВО «заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – гімназія»  відбулося заняття школи комп’ютерної грамотності вчителів географії з проблеми «Використання технологій Веб 2.0 у роботі вчителя географії»(керівник: Ошега З.С., завідувач РМК комунальної установи «Петрівський районний центр із обслуговування закладів освіти»)
У ході теоретичної частини заняття учителі географії продовжили ознайомлення   із інтернет- сервісом для презентації досвіду роботи вчителя:  https://www.storyjumper.com/. Педагоги переглянули майстер - клас «Цифрова розповідь – StoryJumper» щодо створення книжкових виставок В.О.Сухомлинського та створення портфоліо з досвіду роботи.
Розглянули загальні вимоги щодо створення портфоліо та опрацювали покрокову інструкцію роботи у  сервісі  https://www.storyjumper.com/- простого у використанні і потужного по функціоналу сервіс, що дозволяє створювати портфоліо вчителя 
Також переглянули основні можливості сервісу та як використовувати у навчальній роботі: 

додавати хмари з текстом, картинками; 
додавати відео з YouTube і Vimeo;
міняти кольори кожного хмари і фону  в цілому; 
зберігати портфоліо у вигляді зображення або pdf файлу;
публікувати портфоліо; 
демонструвати портфоліо в режимі презентації;
здійснювати запис під час демонстрації екрану готового портфоліо 
У ході практичної частини заняття, ознайомившись із сервісом та його властивостями, слухачі зареєструвалися на сервісі  та створювали сторінки портфоліо з досвіду роботи вчителя  географії, використовуючи різі функції сервісу. На сторінках додавали  фото, відео, картинки, текст, посилання на блоги, сайти, зберегли у форматі PDF. Вчителі географії створили власні портфоліо та розмістили їх на сторінках особистих блогів. 

2 коментарі: