Рада вітати Вас на своєму блозі. Без прагнення до наукової роботи вчитель неминуче підпадає під владу трьох педагогічних демонів: механічності, рутинності, банальності. Він дерев’яніє, кам’яніє, опускається. А. Дістервег !

вівторок, 31 жовтня 2017 р.

Заняття школи комп’ютерної грамотності вихователів дошкільної освіти



30 жовтня 2017 року на базі Петрівського закладу загальної середньої освіти І ступеня, філії комунального закладу «Петрівське НВО «заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – гімназія»  відбулося заняття школи комп’ютерної грамотності вихователів  закладів дошкільної освіти з проблеми «Використання інформаційно-комунікаційних технологій у роботі вихователя ДНЗ» (керівник: Ошега З.С., завідувач РМК комунальної установи «Петрівський районний центр із обслуговування закладів освіти»)
Метою заняття є формування інформаційної культури вихователів дошкільної освіти, ознайомлення з інформаційно-комунікаційними технологіями і соціальними сервісами технологій Веб 2.0 та їх використання в професійній діяльності.
Заняття відкрила завідувач РМК Ошега З.С., яка окреслила основні завдання школи комп’ютерної грамотності на навчальний рік  та звернула увагу вихователів дошкільної освіти на зміни, що відбуваються в освіті, на нові вимоги до педагогічної діяльності, на які повинен орієнтуватися сучасний вихователь відповідно до нового Закону «Про освіту».
Керівник школи комп’ютерної грамотності у ході теоретичної частини заняття  ознайомила вихователів дошкільної освіти із призначенням сервісів Goоgle та можливостями їх використання у професійній діяльності. Слухачі також ознайомилися із можливостями Google диску (створення документів, таблиць, презентацій, публікацій, анкет, блогів, сайтів).
Сервіси компанії Google дають можливість ефективно організувати спільну діяльність групи користувачів. Використання цих засобів дає можливість розміщувати документи в мережі Інтернет, одночасно редагувати файли і переглядати зміни в режимі он-лайн, а також публікувати їх в мережі Інтернет для спільного перегляду. При цьому виконуються принципи колективної роботи в Web 2.0-сумісному середовищі. Документи Google – дають можливість організації співпраці через створення спільних документів, проведення опитування через електронні таблиці, спільне редагування документів, їх обговорення та публікацію.
У ході практичної частини заняття вихователі зареєструвалися та створили власні поштові сервіси у Gmail.
Не менш важливим у практичній частині заняття було створення Google – презентацій, Google – документів, Google – форм (анкета-опитувальник).
Ознайомившись із можливостями Google диску працювали зі спільним гул – документом (створювали спільний розклад навчальних занять).  
Ознайомившись із Google сервісами «Форми», «Презентації» та їх властивостями слухачі школи створили онлайн анкету (використовували запитання різних типів, налаштовували додаткові параметри анкети) та колективно працювали зі спільною презентацією( заповнювали один із слайдів презентації про себе)
            Отже, сьогодні ІКТ стали невід’ємною частиною сучасного світу, а освіти зокрема. Застосування ІКТ у навчальній діяльності надає багато засобів та можливостей.






15 коментарів: